21. Květen 2018 -
Navigace
Domů
Návody
Ke stažení
FAQ
Diskuzní Fórum/Poradna
Odkazy
Kategorie novinek
Kontaktujte nás
Galerie fotek
Vyhledávání
Výměna odkazů
Mapa webu
Kdo je on-line
Hosté on-line: 38
Členové on-line: 0


Registrovaní členové: 5,430
Nejnovější člen: Ladislav
Štítky článků - pojmů
Nulování servisního intervalu VC, Přísady do paliv a maziv I., Vectra B Irmscher, Odkazy , Přísady do paliv a maziv II., EGR Simulátor, Měření rychlosti vs hodnota rychloměru, Opel Vectra všeobecně, Ceník Vecter, Váznoucí píst třmenu kotoučové brzdy, Oprava DO, Závada cukání motoru při jízdě, Osvětlená přihrádka, Vectra C GTS i35
Kalendář akcí
<< Květen 2018 >>
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Spřátelené weby
Reklamní okénko
Reklamní okénko

Číst diskuzi
 Tisk diskuze
Filtr pevných částic
VGT
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.04.2016 17:38
Avatar člena

Administrátor


Příspěvek: 1676
Založený: 11.09.07

Juris napsal:
mám dotaz-.... najeto cca 6.000 km. Ještě ani jednou ..... probíhající regeneraci DPF. Je to normální...?!

Podle mých zkušeností to JE normální.
Nemáme v práci Oply, ale princip funkce je stejný:
Jezdím od roku 2014 s turbo dieselem, který je ekologický až hrůza .....
Kolega jezdí s identickým vozem z té samé výrobní serie (firemní flotila).
Tankujeme palivo u stejných čerpacích stanic.
Ujel jsem cca 65.tisíc km, nezaznamenal jsem žádné "volání po regeneraci".
Kolega ujel cca 50. tisíc, první signalizaci potřeby regenerace zaznamenal v cca 8.tisích km, pak ještě několikrát, objevuje se jen sem-tam občas.
Rozdíl je v použití těch dvou vozidel -- já jezdím měsíčně 20x až 25x vzdálenost 110 km, většina trasy vede po dálnicích.
Kolega jezdí většinou krátké trasy, po dálnici jezdí jen občas. Signalizace se mu objevuje tehdy, když má většinu jízd krátkých - po městě.
Pak stačí vyjet na dálnici a do 11 km signalizace, kdy se auto dožaduje regenerace, zhasne.
Takže pokud jezdíš s již ohřátým motorem po dálnici více jak 15 km pravidelně, tak regenerace pravidelně proběhne sama, aniž by ti to auto nějak signalizovalo.
Upravil/a VGT dne 18.04.2016 17:51
Práce pro Vectraweb:"Diagnostika" vozů Vectra A+B+C a také ješte
plnění, desinfekce a drobné opravy klimatizací. Lokalita Praha
 
Brembo
#42 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.04.2016 20:00
Uživatel


Příspěvek: 158
Založený: 21.12.07

Vectra C už má doživotné DPF,pokial ním je vybavené. Kontrolka neupozornuje na regeneráciu,ale na bezodkladnu potrebu regenerácie. Pokial sa to autu neumožní,po krátkom čase-3 neprevedené regenerácie,vozidlo spadne do nudzového režimu. V tomto prípade už regenerácia nemusí prebehnut,a je nutná bezodkladná návšteva servisu. Pokial užívatel i toto ignoruje,može riadiaca jednotka znemožnit naštartovaniu vozidla. V takomto prípade už nie je možné uskutoťnit ani nutenu regeneráciu cez diagnostiku. Pkial sa s vozidlom jazdí len v meste,regenerácia neprehne-motor musí mat prevádzkovu teplotu a rýchlost jazdy musí byt nad 50 km/hod. Ked sa regenerácia spustí,prebieha i pri volnobežných otáčkach.
 
Juris
#43 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.04.2016 09:25
Avatar člena

Uživatel


Příspěvek: 58
Založený: 15.03.10

Myslím, že přesně toto jsem chtěl od vás slyšet. Díky!
Ještě tedy někdo nějaký tip na někoho s diagnostikou Plzeň, Hořovicko, Berounsko??? Kdyžtak do SZ
Vectra C Combi Z 19DTH
Vectra C Z 18XE
 
Bre@thlless
#44 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.04.2016 19:34
Avatar člena

Administrátor


Příspěvek: 1501
Založený: 10.12.07

Kousek za plzní je Autodílna a p. Lešák jinak nevím Smile
Vectra B X17DT 1996

Kadett E GSi Cabrio C20NE 1989
 
Brembo
#45 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.04.2016 19:40
Uživatel


Příspěvek: 158
Založený: 21.12.07

Ešte dodám,že na interval regenerácií má vplyv i palivo.
 
pepe009
#46 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.05.2016 15:21
Rozkoukaný


Příspěvek: 14
Založený: 16.06.10

Ahojte chlapci,
poraďte někdo. Mám novej DPF. Když je motor studenej, šlape normálně. Jakmile se trošičku zahřeje, padá do nouzáku (chyba DPF - P242F). Čidlo je v pořádku, tlakový hadičky vyčištěný, škrtící klapka vyčištěná, váha vzduchu vyčištěná. Jště podotýkám, že původní DPF se mi podařilo ucpat naprosto dokonale. Zítra si to mám vyzvednout v servisu s tím, že si s tím neví rady.
Díy za každý nápad.
Pepe
 
Brembo
#47 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.06.2016 20:17
Uživatel


Příspěvek: 158
Založený: 21.12.07

http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1568
A nebolo lacnejšie vyskušat Advanpure.cz?
Upravil/a Brembo dne 01.06.2016 20:32
 
pepe009
#48 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.06.2016 11:12
Rozkoukaný


Příspěvek: 14
Založený: 16.06.10

No, asi by to bylo lacinější, ale myslel jsem si, že 9300 za novej filtr zase není tak moc. Nicméně, někde vězí příčina, a tu prostě v servisu neodhalili. Včera jsem si to tam vyzvedl, a jede to ještě hůř, než když jsem to tam dával. Nemá výkon už ani za studena a po chvilce to spadlo do nouzáku.
 
Brembo
#49 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.06.2016 15:33
Uživatel


Příspěvek: 158
Založený: 21.12.07

bol cez diagnostiku prepísaný obsah zanesenia DPF na 0? Prečítaj si odkaz,ktorý som tam dal.
 
pepe009
#50 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.06.2016 09:26
Rozkoukaný


Příspěvek: 14
Založený: 16.06.10

Jj, byl.
 
pepe009
#51 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.06.2016 18:36
Rozkoukaný


Příspěvek: 14
Založený: 16.06.10

Konečně jsem snad dál. Sehnal jsem v Teplicích člověka, kterej snad ví, co s tím. Zjistil, že jsou v hajzli vířivý klapky. Dvě jsou prý totálně rozsypaný. Tak je jdu shánět, a pak napíšu, jestli už jezdím....
 
Brembo
#52 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.06.2016 20:30
Uživatel


Příspěvek: 158
Založený: 21.12.07

Bre@thlles na vlákno Vectra C dával odkaz na vírivé klapky-opravná sada,inak by sa musel menit celý sací modul. Diagnostika mala rozpoznat nefunkčnost vírivých klapiek a písat chybovu hlášku na ne,nie na DPF. Ale je možné,že tu diagnostiku mechanik neovládal.
 
pepe009
#53 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.06.2016 15:32
Rozkoukaný


Příspěvek: 14
Založený: 16.06.10

Právě že to ukazuje jen chybu DPF. Ale ty klapky jsou jednoznačně v hajzlu. Jen pro info - v Oplu stojí celej sací modul 12800,- a motůrek 7800,- . Na netu se dá sehnat sací nodul okolo šesti tisíc v Čechách, a v Polsku dokonce za cca 4500,-. Akorát nevím, jestli bych měl těm Polákům věřit, že je to originál Pierburg.

Taky se s vámi chci podělit o informaci, že jsem v servisní informaci Opla vyčetl, že pokud se mění sací modul, musí se vyměnit i motůrek, protože se prý "učí". Co si o tom myslíte?

No nic..... sháním sadu klapek na repasi...
 
Brembo
#54 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.06.2016 21:48
Uživatel


Příspěvek: 158
Založený: 21.12.07

napíš Bre@thlless správu,či si nespomenie na ten link.
 
Smidas
#55 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.01.2018 14:44
Nováček


Příspěvek: 4
Založený: 18.03.17

Zdravím Vás pánové,
prosím vás o rady, nebo zkušenosti s problémy dpf..

Před pár měsíci odešlo do věčných lovišť turbo, uletěla matka z turbíny (podle všeho před koupí auta bylo turbo vyměněno za jakýsi "čínský šunt", alespoň jak řekl dodavatel nového turba, který nechtěl kvůli této skutečnosti staré turbo vzít na protiúčet), podle všeho naštěstí nevzalo s sebou žádný další díl. Každopádně celé auto se muselo vyčistit od oleje, který se dostal téměř všude kam mohl, i do dpf. Servisák ho nějakým způsobem vyčistil, následně v běžném užíváni vozu se poprvé filtr vypálil, řekl bych, na jedničku. Od té doby se ovšem filtr vypaluje v dost nízkých teplotách, při jízdě na dálnici to znamená, že dpf má teplotu okolo 300-400 °C, výfukové plyny okolo 500°C, také filtr zůstává po vypálení zanesený na 16 %. Nejvyšších teplot při vypalování dosahuju při dušení auta. Pokud jedu třebas 45km/h na 4. rychlostní stupeň, nebo 70km/h na 5. rychlostní stupeň. To se dostanou výfukové plyny na hodnoty pod 700°C a filtr samotný na zhruba 550°C. Naopak pokud na to šlápnu a vytáhnu do to do vyšších otáček, dochází k úměře; čím více otáček tím nižší teplota.

Předpokládám že tohle opravdu není správně a prosím Vás, jestli nemáte podobné zkušenosti s vypalováním filtru. Jestli také odchází do věčných lovišť, nebo zda-li nemůže být třebas jen špatně vyhodnocováno vypalování, atp..

Děkuji, Jan Šmídek

Předpokládám že tohle opravdu není správně a prosím Vás, jestli nemáte podobné zkušenosti s vypalováním filtru. Jestli také odchazí do věčných lovišť, nebo zda-li nemůže být třebas jen špatně vyhodnocováno vypalování, atp..

Děkuji, Jan Šmídek
Šmiďas
 
VGT
#56 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2018 12:01
Avatar člena

Administrátor


Příspěvek: 1676
Založený: 11.09.07

Teplota výfukových plynů není závislá na otáčkách motoru, ale výhradně na zatížení motoru. Takže při vyšších otáčkách může být klidně nižší teplota.
Zkušenosti s DPF mám jen z "cizích" diagnostikovaných vozidel, ale mám poměrně dobrou představu o teplotách ve výfukovém potrubí - prováděl jsem v minulém století ve školních laboratořích "brzdění motorů" na dynamometru .
Jsem "už upsaný" (na oplích webech se pohybuji asi 15 let) - jestli chceš, napiš mi SZ - dám ti svoje telefonní číslo + bydlím asi tak 12 km od tebe. (a mám diagnostický software na Oply). Tenhle případ by mne profesně zajímal.
Práce pro Vectraweb:"Diagnostika" vozů Vectra A+B+C a také ješte
plnění, desinfekce a drobné opravy klimatizací. Lokalita Praha
 
Smidas
#57 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.01.2018 12:15
Nováček


Příspěvek: 4
Založený: 18.03.17

Bohužel máte plnou schránku, sz nelze odeslat. Zkusím později.
Šmiďas
 
Sdílet tuto diskuzi
Přidat na:
| Více
URL:
BBcode:
HTML:
Přejít na fórum:
Reklamní okénko
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Facebook Like

Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.11.2017 10:21
Dobrý den prosím o radu.Vlastním Opel Vectra 2,2 TDI r.v.2004, 84kW. Hlásí chybu "obvod elektromagnetické
ho regulátoru podtlaku výparů - trvale". Motor nejde do otáček. Nejede, pouze v nouz

25.09.2017 15:01
Ahoj, mám prosbu, sháním někoho na Žatecku aneb někde poblíž na výměnu rozvodů na Vectra C 2,2 - Z22SE ročník 2002. Děkuji za info.

30.08.2017 15:21
Leeman: obrázky rozloženého motoru najdeš např. na níže uvedeném ecat24.com

14.08.2017 14:06
Ahoj, nevite co pohani v rozvodech prvni ozubene kolo vlevo nahore? Vectra C Z19DTH. Je to naftove cerpadlo?

10.08.2017 14:06
Ahoj, tady dohledáš hodně dílů na Oply ... http://ecat24.com.
../models/1/

09.08.2017 15:25
Zdarec pánové, nemáte někdo po ruce obrázek chladící soustavy, hadic na Vectra B 1996, 1,8 - X18XE? Nechce se mi lézt pod auto Shock

01.08.2017 13:25
Astropay: hele, už toho nech, není to tady poprvé -- běž strašit do Asie anebo Afriky - či odkud máš ty své emailové adresy a reklamy.

27.07.2017 09:49
Čau všem, zbláznil se mi stěrač. Po zapnutí na senzor se po chvili stírání kousne a když ho dám na další polohu tak stírá normálně, ale když ho dám na nejrychlejší rychlost tak se opět zastaví a nefun

28.06.2017 14:29
dakujem za tip, ja ale olej v nadobke mám, raz do týždňa trochu dolejem, to čo vytieklo cez manzety. No dať 300 a z robotou 400-EUR za vidlicu serva, keď ma auto hodnotu 500 sa mi moc nechce.

21.06.2017 07:29
jezdit se nedá , dosereš to servo uplně a budeš-li jezdit bez oleje zničíš i servopumpu. Je potřeba vyměnit celé servořízení. Vnitřní gufera doma nevymeníš.

Obsah databáze
TopList
TOPlist
Vygenerované za: 0.12 sekund 46,230,586 návštěv